08/03/2026
Amb motiu del 8 de març – Dia Internacional de la Dona, des de l’Institut d'Estudis Mèdics (IEM) volem visibilitzar i reconèixer el paper fonamental de les dones en l’àmbit de les urgències i emergències.
Avui tenim l’honor de compartir una entrevista en profunditat amb Núria Gordillo Aliseda, docent del nostre centre i psicòloga especialitzada en psicologia d’emergències.
Núria ens explica per què l’atenció emocional ja no és un complement, sinó un component estructural de qualsevol intervenció efectiva en crisi: des de la contenció immediata en escena, passant pel lideratge emocional en equips, fins a la mirada de gènere que permet detectar violències invisibles i prevenir revictimització.
Una feina relativament nova, però cada vegada més imprescindible en un món on les emergències són cada cop més complexes i humanes.
👉 Llegeix l’entrevista completa aquí:
https://www.linkedin.com/pulse/d%25C3%25ADa-de-la-dona-entrevista-n%25C3%25BAria-gordillo-qrk1e
Gràcies, Núria, per obrir camí, per demostrar que la fortalesa també és emocional i relacional, i per inspirar les noves generacions de professionals.
’Emergències