18/12/2025
🎄 Avui hem celebrat l’acte institucional de Nadal a l’IAS 🎄
Aquest matí ens hem retrobat per compartir un moment molt especial i fer balanç d’un any ple de feina, compromís i valors compartits.
L’acte ha inclòs un reconeixement a les persones que fa 25 anys que formen part de l’IAS, així com a les persones que es jubilen aquest any, a qui volem agrair sincerament la seva dedicació i trajectòria professional.
També hem gaudit d’un vídeo amb els millors moments de l’any, un recull d’experiències que reflecteixen l’esforç col·lectiu i el dia a dia dels nostres equips.
Pel que fa als premis de la postal de Nadal, enguany els protagonistes han estat els fills i filles de les persones treballadores. La postal guanyadora ha estat la de Bruna Gómez. Enhorabona! 👏
El concurs de decoració nadalenca ha estat tot un èxit, amb la participació de 31 unitats i serveis de l’IAS.
🏆 El primer premi ha estat per “Retalls, papers i somnis”, de l’Equip de la Unitat de Referència de Psiquiatria Infantil i Juvenil.
🥈 Els segons premis han estat per:
“És Nadal allà on siguis”, de l’equip del Centre d’Atenció Intermèdia La República (S2)
“Salut mental en colors i somriures”, de l’Equip de la Residència Til·lers
Gràcies a totes les persones que ho heu fet possible i que, dia rere dia, feu créixer l’IAS. ✨
Bones festes! 🎁