Associació de familiars de malalts d'Alzheimer Afabss

Associació de familiars de malalts d'Alzheimer Afabss Suport per conviure amb la malaltia L’Associació de familiars d’Alzheimer de Badalona, Sant Adrià i Santa Coloma.

Un espai per acompanyar, oferir suport i assessorament als familiars d’un malalt d’Alzheimer, amb alternatives i inquietuds per tal de millorar la qualitat de vida del malalt i del seus familiars. Al mateix temps, també punt de trobada de professionals i estudiants que volen conèixer de primera ma l’entorn d’aquesta malaltia

05/11/2025

En honor de totes les persones CUIDADORES, avui i cada día 🤲🏻

20/09/2025
Ja som aki!!!!
20/09/2025

Ja som aki!!!!

L'AFABSS us espera!!!
14/09/2025

L'AFABSS us espera!!!

30/07/2025

Romandrem tancats tot el mes d'agost per vacances, tornem el día 2 de setembre en horari habitual.
Podeu deixar el vostre missatge a afabss2@gmail.com o un WhatsApp al 619107396 i us contactarem a la tornada.

Bon estiu! 🌴

Dirección

Arnús, 66 1r
Badalona
08911

Horario de Apertura

Martes 16:00 - 19:00
Miércoles 16:00 - 19:00
Jueves 16:00 - 19:00

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Associació de familiars de malalts d'Alzheimer Afabss publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Compartir

Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Share on Pinterest Share on Reddit Share via Email
Share on WhatsApp Share on Instagram Share on Telegram

Categoría