27/09/2019
En Sergi Beltran i la Natàlia Gallart arrenquen grup de joves a Girona aquesta tarda! Un espai per descobrir com ens relacionem i posar consciència en qui som en una edat en construcció de la identitat!
🌱 AVUI ARRANQUEM:
“El grupo a veces pone la palabra de la sociedad, a veces la de los dioses, a veces se contagia de la emoción y encadena la siguiente sesión en el centro, a veces es utilizado como recurso de espejos proyectivos para quien está trabajando(...) Su finalidad terapéutica: AMPLIAR LA CONCIENCIA INTERNA Y EXTERNA.” (F. Peñarrubia, Terapia Gestalt, la vía del vacío fértil).
🕸 JOVES DE 18 a 25 ANYS
⏰ DIV. Dia 27 de 18:30h a 21:30h
📍 GEA Psicologia (Girona)
Si tens ganes de venir a provar, de tenir un espai per a tu, per expressar-te, per compartir, per conèixer-te millor, per experimentar com et relaciones amb els altres i amb tu mateix/a, aquest és el teu espai!
Envia’ns un privat si necessites més informació.