Camí De Vida

Camí De Vida Soc la Natalia Dómine, massatgista de Camí de Vida.

Acompanyo persones a través de massatges personalitzats —relaxants, descontracturants, pedres calentes i més— adaptats a les teves necessitats amb una mirada holística i respectuosa.

A Camí de vida arriben els massatges en parella amb la companyia d'Olga de la vega, juntes hem creat un espai on puguis ...
06/03/2026

A Camí de vida arriben els massatges en parella amb la companyia d'Olga de la vega, juntes hem creat un espai on puguis venir a compartir un moment ideal i de connexió profunda amb algun familiar, la teva parella o amigxs.Estem molt contentes! agenda la teva cita i coneix els diferents massatges que oferim.

04/03/2026

Y aquí estamos disfrutando de lo que más nos gusta que es cuidaros y aportar bienestar y mucho amor .
Ahora tenéis más horas y momentos disponibles para dedicaros más tiempo y diferentes terapias ✨

02/03/2026

En aquest camí he anat descobrint una cosa preciosa: que tots som el mateix, que quan ens acompanyem i col·laborem des del cor, tot flueix amb més harmonia, més saviesa i més amor del que una sola persona podria oferir. Quan ens unim, tot es fa més lleuger, més profund i més ple de vida.

Fa poc us vaig presentar l’Andrea, que aporta la seva sensibilitat i el seu coneixement en shiatsu, massatge tailandès i kobido, enriquint l’espai amb la seva manera tan respectuosa i present d’acompanyar.

I avui tinc l’alegria d’anunciar que s’hi suma també l’Olga de la Vega. La seva presència i el seu camí personal aporten una llum molt especial al projecte. A partir d’ara, l’Olga col·laborarà amb mi oferint els massatges que ja tinc disponibles, i també compartirà la seva experiència en massatges de llum i canalitzacions, ampliant així l’espai de benestar, cura i consciència que volem oferir-vos.

A més, amb aquesta nova etapa obrim també la possibilitat de gaudir de massatges en parella, un espai compartit on dues persones poden rebre alhora, connectar-se, relaxar-se i nodrir-se juntes, cadascuna des del seu propi procés però en una experiència compartida.

Gràcies per formar part d’aquest camí i per permetre’ns créixer plegats, amb respecte, amor i obertura.

Dissabte de taller de massatge de tórax i craneo facial amb gent meravellosa.
28/02/2026

Dissabte de taller de massatge de tórax i craneo facial amb gent meravellosa.

16/02/2026

Primera novedad de febrero!!!
Aún tengo más...
Aquí va la primera de muchas
Primera novetat del mes de febrer!!!
Encara tinc més...🩷🩷🩷🩷

10/02/2026

Taller de Massatge Craniofacial i Tòrax 💆‍♀️
📅 28/02 · de 10 a 14.30 h

Vols aprendre una tècnica senzilla i efectiva per alleujar tensió, estrès i dolor cervical? En aquest taller descobriràs com realitzar un massatge de 30 minuts que ajuda a:
• Reduir l’ansietat i el cansament mental
• Calmar la rigidesa provocada pel bruxisme
• Alliberar bloquejos a la zona cervical i del tòrax
• Recuperar una sensació profunda de calma i benestar

No cal experiència prèvia i queden molt poques places
Si vols cuidar i cuidar-te, aquest taller és per a tu.

02/02/2026

Ens veiem al següent taller de con-tacte -humà en Girona aquesta vegada en el Happy yoga.
Un espai per compartir, pots venir solx o en parella amb qui vulguis (amigued, familia, mare, pare, filla,etc)

31/01/2026

Solo consiste en sentir, en estar presente, en respirar con el otro y dejarnos ver a través sabiendo que no pasa nada.
Ha sido una mañana espectacular, con gente bonita, con almas bonitas.
Gracias a todos los que vinisteis para saber tocar desde un lugar responsable, respetuoso y humano.
🙏

13/01/2026

29/12/2025

ja tens la teva plaça per al taller amb-tacte humà?si vols crear contacte de qualitat amb la teva parella, amics o família i saber algunes tècniques per ajudar-los a sentir-se millor, aquest taller és per a tu: aprendràs diferents tècniques, pressions, estiraments, i més!

29/12/2025

Gràcies per la confiança de tots aquests anys, per deixar que us cuidi a vosaltres,a la vostra família i les persones que us envolten. Us desitjo salut, pau i amor en aquest any i tots els que vinguin. Gràcies per tot.
#2026

Taller Con-tacte-humà  a Salt!31/01/2026 es la data correcta!Un espai creat per calmar el sistema nerviós i redescobrir ...
28/12/2025

Taller Con-tacte-humà a Salt!

31/01/2026 es la data correcta!

Un espai creat per calmar el sistema nerviós i redescobrir la importància del contacte en la nostra vida quotidiana.

Què hi trobaràs?

Tècniques de massatge relaxant

Tècniques shiatsu neurosedants (cames, braços, abdomen, coll i crani)

Treball amb punts reflex dels peus

Estiraments i mobilitzacions per desbloquejar tensions

Per què és important?
El bon contacte és essencial en les relacions: en la família, en la parella, entre amics... però també amb un mateix.
El contacte de qualitat ens calma, ens connecta i ens ajuda a saber què necessitem —o què necessita l’altre— en moments d’ansietat, por o tristesa.

Beneficis

Aprendre a acompanyar amb respecte i permís

Saber on posar l’atenció segons l’estat emocional

Millorar el benestar personal i col·lectiu

Generar un impacte positiu en el teu entorn i en la societat

Aquest taller està obert a parelles, amics, familiars i també a persones que vulguin venir soles.
És una experiència transformadora que et donarà eines per cuidar-te i cuidar els altres, fent del contacte una font de salut i harmonia.

parella Benestar tecnicas relaxació

Per més info, escriu info!! en els comentaris 💗

Dirección

Carrer De Sant Agustí, 40
Girona
17003

Horario de Apertura

Lunes 09:00 - 21:00
Martes 09:00 - 20:00
Miércoles 09:00 - 20:00
Jueves 09:00 - 20:00
Viernes 09:00 - 20:00
Sábado 09:00 - 14:00

Teléfono

+34671775408

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Camí De Vida publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto El Consultorio

Enviar un mensaje a Camí De Vida:

Compartir

Share on Facebook Share on Twitter Share on LinkedIn
Share on Pinterest Share on Reddit Share via Email
Share on WhatsApp Share on Instagram Share on Telegram

Categoría