26/01/2026
Des del Consorci Sociosanitari d’Igualada (CSSI) us fem arribar una proposta adreçada a totes les persones majors de 60 anys d'Igualada i la comarca de l'Anoia.
Disposem de 30 rellotges de teleassistència de l’empresa Oxeen. El rellotge i el servei fins el proper mes d'octubre son gratuïts perquè formen part d'un projecte que avalua aquesta tecnologia i compta amb una ajuda dels Fons Next Generation de la Unió Europea.
Es tracta d’un rellotge que compta amb un botó per demanar ajuda, detecció de caigudes, GPS per localitzar la persona i mesurament de constants vitals com el ritme cardíac, pressió arterial, saturació d’oxigen i temperatura corporal. El rellotge permet demanar ajuda tant en el domicili com en qualsevol lloc on hi hagi cobertura de telefonia mòbil.
En cas que es produeixi una emergència, el rellotge envia una trucada i una notificació al familiar o la persona que s’hagi indicat com a contacte. La persona usuària pot trucar als familiars o contactes mitjançant el rellotge, ja que compta amb una targeta SIM, i aquests poden trucar al rellotge per parlar amb la persona usuària.
Els rellotges amb els corresponents cables per carregar-lo s’entregaran a les primeres 30 persones que ho sol·licitin.
Cal dipositar una fiança de 90 euros en el moment de rebre el rellotge.
· Si en qualsevol moment es vol finalitzar la prova, caldrà retornar el rellotge i carregador, i es retornarà la fiança de 90 euros.
· Si el proper octubre es desitja continuar amb el servei, caldrà sol·licitar-ho i caldrà començar a pagar la quota mensual de 15 euros a partir d'aquell moment.
El podeu sol·licitar enviant un correu a sad@cssi.cat o telefonant al tel. 93 8045515 i demanant pel Servei d'Atenció a Domicili. Haureu de donar vostre nom, adreça i telèfon de contacte.