15/12/2025
📌 Nova licitació de serveis de docència: serveis docents per a cursos de formació en oficis (expedient 29/2025)
Hem publicat una nova licitació de serveis docents per impartir cursos de formació presencial en sectors amb alta demanda d'ocupació. Aquesta és una oportunitat per a docents amb experiència que vulguin aportar el seu coneixement per a la millora del capital humà de Palma.
Pots veure el detall aquí ➡️ https://goo.su/ZSQ5uY
O el resum a continuació ⬇️
✒️ Objecte del contracte: contractació de serveis docents per impartir formació especialitzada en quatre àmbits: higiene alimentària, hostaleria i restauració, comerç i neteja professional. La formació es realitzarà presencialment a les instal·lacions de PalmaActiva (Mallorca) durant un període d’1 any (amb possibilitat de pròrroga d’1 any addicional per cada lot.
📅 Termini de presentació: les ofertes s’han de presentar electrònicament fins el 12 de gener de 2026 a les 10 h (via Plataforma de Contractació de l'Estat).
💰 Detall dels lots i pressupostos (sense IVA)
Lot 1 – Seguretat i higiene alimentària
• Hores de formació: 68 hores
• Pressupost base de licitació: 3.060 €
Els continguts inclouen higiene alimentària, APPCC, al·lèrgens i seguretat alimentària.
Lot 2 – Hostaleria i restauració
• Hores de formació: 368 hores
• Pressupost base de licitació: 16.560 €
Inclou atenció al client, servei de bar i restaurant, gestió de reserves, cocteleria, barista i altres matèries específiques del sector.
Lot 3 – Comerç
• Hores de formació: 63 hores
• Pressupost base de licitació: 2.835 €
Continguts orientats a operacions en punt de venda, preparació de comandes i atenció bàsica al client.
Lot 4 – Neteja professional
• Hores de formació: 153 hores
• Pressupost base de licitació: 6.885 €
Formació en tècniques professionals de neteja de diferents tipus d’espais i superfícies.
👩🏫 Si ets un docent o tens una empresa de formació, licita i vine a compartir els teus coneixemements!