13/02/2026
Davant les previsions meteorològiques, l’equip de govern ha convocat una reunió del CECOPAL (Centre de Coordinació Operativa Municipal) per tal de decidir la celebració o no del Carnestoltes.
Finalment, s’ha decidit cancel·lar tots els actes previstos per a demà dissabte relacionats amb el Carnestoltes.
Tots recordem la situació de la passada edició, per la qual cosa, aquest equip de govern ha estat en contacte permanent amb les autoritats i experts per tal de poder prendre la decisió, que s'ha confirmat a l'emissió de l'alerta del Servei d'Emergències d'aquesta vesprada. Aquest equip de govern, aquest Ajuntament, per suposat, sempre prevaldrà la seguretat de tots els veïns i les veïnes.
Així mateix, es comunica que el Carnestoltes Infantil es celebrarà el pròxim dimarts 17 de febrer, coincidint en la festa local del dia de la Crosta. La programació prevista per a demà matí es trasllada al dimarts a la vesprada, hi haurà una cercavila per tal que els xiquets i les xiquetes puguen gaudir del Carnestoltes, a més de jocs infantils i música.