Shakti Dance Osona SatNam
- Casa
- España
- Santa María de Corcó
- Shakti Dance Osona SatNam
Desenvolupa la gràcia i l'harmonia interior en moviment mitjançant la fusió harmònica d’asanes
Dirección
Santa María De Corcó
Horario de Apertura
| Lunes | 09:00 - 20:00 |
| Martes | 15:00 - 20:00 |
| Miércoles | 09:00 - 20:00 |
| Jueves | 15:00 - 20:00 |
| Viernes | 15:00 - 20:00 |
| Sábado | 10:30 - 20:00 |
Teléfono
Página web
Notificaciones
Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Shakti Dance Osona SatNam publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.
Categoría
Els meus orígens...
Deuen fer ja uns 5 anys que vaig començar a practicar Shakti Dance®, assistint a les classes de la Cristina Font Ramírez, a Vic. Encara recordo aquell primer dia... aquella primera sensació en la sintonització, on quelcom en mi s’havia retrobat... els meus ulls es van omplir d’emoció i el meu cor de pau i serenor. Després d’aquella primera experiència, vaig continuar assistint a les classes, esperant-les cada setmana amb il·lusió... sabent que aquell dia, era el meu regal, el moment de retrobar-me a mi mateixa, conèixer-me un xic més i manifestar el meu potencial.
Temps després, vaig canviar de vivenda i, tot i els esforços per apropar el Shakti Dance® a casa meva, no va ser possible. Així que vaig continuar la meva pràctica diària individualment, sola, experimentant amb mi mateixa i escapant-me a algun retir de Shakti Essencial sempre que m’ho podia permetre.
Però va arribar un moment on em vaig adonar que em faltaven eines... sentia que hi havia quelcom més i que sola no sabia com arribar-hi. Així que vaig decidir realitzar la formació com a professora de Shakti Dance®. Realment una formació molt transformadora... tant a nivell físic, com emocional, energètic i mental.
I... al finalitzar la formació se’m va obrir un nou camí... el camí de poder transmetre a d’altres persones tot el que el Shakti Dance® m’havia aportat i em segueix aportant a mi: autoconeixement, consciència, pau interior, amor i felicitat.